اعزام ۱۷۶ دانش‌آموز کرجی به اردو‌های راهیان‌نور
کد خبر: 3857655
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

اعزام ۱۷۶ دانش‌آموز کرجی به اردو‌های راهیان‌نور

گروه اجتماعی ــ مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج از اعزام ۱۷۶ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد و گفت: راهیان‌نور فرصتی برای نشان دادن جلوه‌های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است.

اعزام 176 دانش‌آموز کرجی به اردوهای راهیان‌نور

قاسم پوستین، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است تا شناخت آینده‌سازان نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر شود.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی از اهدف اصلی برنامه‌های فرهنگی ـ تربیتی در مدارس است، افزود: تربیت نیروهای موثر و کارآمد در مدارس می‌تواند آینده انقلاب اسلامی را روشن‌‌تر کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تصریح کرد: آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، تجدیدمیثاق آنان با شهدا و فراگیری فرهنگ شهادت توسط دانش‌آموزان از اهداف برگزاری این اردوها است.

پوستین‌دوز یادآورشد: نسل جوان کشور باید بداند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل‌هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده‌اند.

وی ادامه داد: راهیان‌نور فرصتی برای نشان دادن جلوه‌های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هرکس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.

این مسئول از اردوی راهیان نور به عنوان یک برنامه ملی مهم با محوریت تربیتی یاد کرد و گفت: دراین اردو برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از اعزام ۱۷۶ دانش‌آموز دختر ناحیه چهار کرج به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد و افزود: این دانش آموزان با پنج دستگاه اتوبوس راهی این اردو شدند.

انتهای پیام
captcha