برگزاری 9 پیش‌اجلاس نماز در البرز
کد خبر: 3855916
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

برگزاری 9 پیش‌اجلاس نماز در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری ۹ پیش اجلاس نماز در این استان خبرداد و گفت: از این تعداد هشت پیش اجلاس نماز در سطح شهرستان‌ها و نواحی و یک پیش اجلاس نماز در مرکز استان برگزار می‌شود.

برگزاری 9 پیش‌اجلاس نماز در البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از برگزاری 9 پیش اجلاس نماز در این استان خبرداد و گفت: هدف از اجرای این پیش اجلاس‌ها در مدارس ترویج نماز، ایجاد وحدت و تبیین مبانی فرهنگی با مشارکت ستاد اقامه نماز در بین دانش‌آموزان است.
وی افزود: از این تعداد هشت پیش اجلاس نماز در سطح شهرستان‌ها و نواحی و یک پیش اجلاس نماز در مرکز استان برگزار می‌شود.
این مسئول، ترویج نماز، ایجاد وحدت و تبیین مبانی فرهنگی را از اهداف برگزاری پیش اجلاس‌های نماز درآموزش و پرورش البرز عنوان کرد و یادآور شد: اثرگذاری معنوی نماز به زندگی مردم و کاهش آسیب‌های فضای مجازی از دستاوردهای ترویج فرهنگ نماز درجامعه است.
فهمیده ادامه داد: نماز نقش پیشگیرانه در آسیب‌های اجتماعی دارد لذا ترویج این فریضه الهی در کانون خانه و مدرسه یکی از برنامه‌های مهم پیش اجلاس‌های نماز در سطح استان‌ها است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با تاکید براینکه در طول سال تحصیلی با حضور کارشناسان حوزوی و تربیتی در مدارس این استان نشست‌های آموزشی با عنوان نماز برگزار می‌شود، گفت: پیام‌های آموزشی در خصوص نماز با برپایی نماز جماعت، نمایشگاه، تهیه پیام‌های تربیتی، روزنامه دیواری، مقاله، شعر، مسابقه فرهنگی، شرکت دانش‌آموزان در نمازجمعه و تشویق دانش‌آموزان فعال در حوزه نماز محقق می‌شود.
بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع « نماز و مدرسه» آذرماه سال‌جاری به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha