بورس تهران عضو هیئت‌مدیره فدراسیون بورس‌های اروپا - آسیایی شد
کد خبر: 3852157
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

بورس تهران عضو هیئت‌مدیره فدراسیون بورس‌های اروپا - آسیایی شد

گروه اقتصاد ــ بورس تهران در نشست سالانه و كمیته كاری فدراسیون بورس‌های اروپا آسیایی که روز ٢٣ اكتبر ٢٠١٩ در عمان برگزار شد، حضور یافت و برای یک دوره دو ساله، به عضویت هیئت‌مدیره فیاس برگزیده شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران، در نشست سالانه و كمیته كاری فدراسیون بورس‌های اروپا آسیایی، بورس‌های مسقط، مصر، آتن، ارمنستان، فرابورس، فلسطین، بخارست، قزاقستان، سوریه، سپرده گذاری مركزی ایران، سپرده‌گذاری مصر، سپرده‌گذاری مسقط و بانك بازسازی و توسعه اروپا (EBRD) حضور داشتند.
براساس این گزارش در نشست سالانه فیاس، بورس تهران ضمن معرفی خود، برنامه‌های بازاریابی جدیدی را به منظور ارتقا و توسعه این فدراسیون ارائه و پیشنهاد تاسیس واحد بازاریابی با مدیریت بورس تهران را مطرح کرد.

همچنین در این رویداد، برای جایگزینی سه عضو فیاس شامل فرابورس ایران، بورس های ابوظبی و قبرس كه دوره دو ساله عضویت هیئت‌مدیره خود را سپری كرده بودند، رای‌گیری انجام شد و بورس تهران به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین عضو فدراسیون که در نشست سال گذشته در ابوظبی جایگاه خود را در هیئت مدیره فدراسیون از دست داده بود، موفق شد با برنامه‌ریزی و تمرکز، رای قاطع اعضا را برای بازگشت به کرسی هیئت مدیره فیاس کسب کند. بورس تهران قصد دارد با برنامه ریزی موثر و راهبردی در این فدراسیون نقش آفرینی کند و به جایگاه های بین المللی بالاتری مانند عضویت کامل در فدراسیون جهانی بورس ها (WFE) دست یابد.

لازم به ذکر است نشست بعدی فدراسیون ، به همراه سومین رویداد ConFEAS و مراسم ٢٥ امین سال تاسیس فیاس در یونان و به میزبانی بورس آتن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha