شرکت در راهپیمایی 13 آبان؛ تکلیفی دینی و انقلابی
کد خبر: 3851760
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

شرکت در راهپیمایی 13 آبان؛ تکلیفی دینی و انقلابی

گروه فرهنگی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان را تکلیفی دینی و انقلابی و پاسخی کوبنده به تهدیدهای شیطان بزرگ دانست.

شرکت در راهپیمایی 13 آبان؛ تکلیفی دینی و انقلابی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: تبعيد امام راحل، به شهادت رسيدن جمعی از دانش‌آموزان و تسخير لانه جاسوسی توسط دانشجويان پيرو خط امام، سه واقعه مهمی است كه بايد به درستی تبيين و علل شكل‌گيری آن برای نسل جوان بيان شود.
وی افزود: به شهادت رسيدن جمعی از دانش‌آموزان توسط عمال رژيم ستم شاهی، اوج وفاداری و شناخت نسل جوان از انقلاب و مقابله با ظلم و ستم را ثابت كرد، ارزشی كه حتی در زمان پيروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس خود را به نمايش گذاشت و هزاران دانش‌آموز جان خود را برای دفاع از كيان كشور، تقديم اسلام كردند.
این مسئول بیان کرد: اين كه امام راحل از تسخير لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم ياد كرد به دليل شناخت ايشان از عمق خباثت و و دشمني آمريكا با انقلاب اسلامی بود، تفكری كه امروز نيز دلتمردان آمريكا آن را دنبال می‌كنند و تلاش دارند تا با اعمال تحريم در روز 13 آبان، ارزش‌های اين روز را تحت‌الشعاع قرار دهند.
این مسئول تأكيد كرد: مردمی كه در طول دوران انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتيبان ارزش‌هاب انقلاب بوده‌اند امروز نيز بايد با حفظ هوشياری، در برابر تصميمات خصمانه دشمن در روز 13 آبان ايستادگی كرده و ثابت كنند كه همواره پای آرمان‌های خود ايستاده‌اند.
فهمیده گفت: دشمن تلاش دارد تا با استفاده از فضای پرالتهاب مجازی، اين دروغ را القا كند كه انقلاب و نظام نتوانسته كاری برای كشور انجام دهد لذا همگان وظيفه دارند تا دستاوردهای انقلاب را در حوزه‌های مختلف بيان كنند.
وی در پایان شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان را تکلیفی دینی و انقلابی و پاسخی کوبنده به تهدیدهای شیطان بزرگ دانست و گفت: شرایط حساس کنونی و تهدیدها و هجمه‌های همه جانبه دشمنان علیه ایران وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و همه باید برای باشکوه‌تر برگزارشدن روز استکبارستیزی تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha