اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز
کد خبر: 3851715
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز

گروه فرهنگی- مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با اعلام خبر اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: این احکام با هدف احیای نقش حقیقی مساجد اعطا می‌شود.

اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با اعلام خبر اعطای احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: این احکام در چند روز آینده با حضور یکی از مسئولان کشوری از طرف ستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اعطاء می‌شود.
وی افزود: برمبنای ماده ۱۱ اساسنامه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور که در نشست ۸۰۷ جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شد به ۹ نفر از اعضای معین شده اعطا می‌شود.
این مسئول با اشاره به اهمیت احیای نقش واقعی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در احیای و بالندگی مساجد مطرح کرد: تربیت و جهت بخشی به نیروهای متعهد، انقلابی در عرصه فرهنگی و هنری با رویکرد توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در سطح شهرها و روستاها به عنوان یکی از برنامه‌های اجرایی در سطح مساجد تلقی می‌شود.
وی توضیح داد: شورای هماهنگی کانون‌های مساجد در استان البرز در قالب ریاست نماینده ولی فقیه در استان، استاندار به عنوان نائب رئیس، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، شهردار مرکز استان، فرمانده سپاه و بسیج استان، مدیرکل اوقاف و امورخیریه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد به عنوان دبیر شورا، دبیر ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان است.
مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: در چند روز آینده این احکام در محضر نماینده ولی فقیه در استان و اعضاء ترکیبی این شورای هماهنگی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha