ارسال ۴۰۰ اثر به جشنواره دوسالانه رضوی
کد خبر: 3851658
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

ارسال ۴۰۰ اثر به جشنواره دوسالانه رضوی

گروه فرهنگی ــ معاون توسعه منابع اداره‌کل ارشاد سمنان، از برگزاری اختتامیه هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ اثر به دوسالانه رسیده است.

ارسال ۴۰۰ اثر به جشنواره دوسالانه رضوی

به گزارش ایکنا از سمنان، امیر هوشنگ باهنر، معاون توسعه منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 30 مهر در نشست کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی با بیان اینکه فعالیت برای توسعه و ترویج سیره امام رضا‌(ع) یک توفیق است که باید قدر آن را دانست و برای هرچه بهتر برگزاری این دوسالانه تلاش کرد، اظهار کرد: اولین سال است که سمنان میزبان این جشنواره دو سالانه است.

وی با بیان اینکه باید در برگزاری این دوسالانه بیشترین دقت صورت گیرد تا جشنواره بسیار خوب و در خور نام و جایگاه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به میزبانی سمنان برگزار شود، متذکر شد: هفت دوره قبلی این جشنواره به میزبانی استان ایلام برگزار شده است.

معاون اداره ارشاد سمنان از آمادگی این اداره‌کل برای برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره خبر داد و گفت: بخش‌های مختلف برای برگزاری این مراسم و هر چه بهتر برگزاری جشنواره باید نهایت تلاش را صورت دهند.

به گفته باهنر، اختتامیه هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی دوازدهم آبان در سمنان برگزار می‌شود که در راستا بیش از ۴۰۰ اثر به دوسالانه رسیده و در آیین اختتامیه برترین‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha