شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور تکلیف استان‌ها را مشخص کند
کد خبر: 3851623
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور تکلیف استان‌ها را مشخص کند

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران، گفت: منتظر هستیم تا شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور طی نامه‌ای درباره فعالیت این شورا در استان، تعیین تکلیف کند.

شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور تکلیف استان‌ها را مشخص کندحجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از مازندران اظهار کرد: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان در سال ۹۸ هیچگونه نشست استانی نداشته است و هیچگونه نامه‌ای هم از سوی مرکز این شورا در تهران به این استان ارسال نشده و در تعطیلی به سر می‌برد.
وی افزود: در سال ۹۷ مبلغ ۱۰۲ میلیون تومان اعتبار به مازندران اختصاص یافت که شرح خرج‌کرد آن طی گزارشی به تهران ارسال شد و مدتی هم به علت کسالت نماینده ولی فقیه در استان، جلسه‌ای برای تعیین تکلیف شورای گسترش قرآنی در استان انجام نشد.
دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران با بیان اینکه، لازم است تا شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی تکلیف این شورا در استان‌ها را مشخص کند، تصریح کرد: تا کنون هیچ نامه و پیامی از شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرانی کشور به دفتر استانی نرسیده است و هنوز این شورای بلاتکلیف رها شده است.
وی با بیان اینکه هنوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و اتحادیه‌های مربوط به این دو دستگاه به نتیجه مشترک نرسیدند، افزود: ما منتظر هستیم تا شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور طی نامه‌ای برای استان‌ها درباره فعالیت این شورا تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام
captcha