حکایت عشق مدافع حرم عراقی به نور خدا/ راه سید گم نشود
کد خبر: 3851603
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

حکایت عشق مدافع حرم عراقی به نور خدا/ راه سید گم نشود

گروه اجتماعی ــ در حالی که میلیون‌ها نفر از جای جای جهان خود را به عراق رسانده و در آیین اربعین حسینی شرکت کردند، مدافع حرم عراقی به جهت عشق و علاقه به شهید سیدنورخدا موسوی با حضور بر مزار شهید زنده لرستان به‌دنبال کسب معرفت است.

به گزارش ایکنا از لرستان، سید امیر حسینی از جانبازان مدافع حرم و اهل کشور عراق است که به‌دلیل شناخت، آگاهی و تشابهاتی که در نحوه و نوع جانبازی وی و شهید زنده لرستان وجود دارد و با وجود شدت جانبازی از ناحیه دو پا، بُعد مسافت و رنج سفر شیفته و دلباخته زیارت مزار شهید زنده لرستان بود و امروز به مراد دل خود رسید.

این جانباز عراقی در حاشیه حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد به ایکنا گفت: شهید سید‌نورخدا موسوی برای تمام آزادمردان جهان الگو است.

تشابه با شهید زنده لرستان

وی به تشابه نحوه مجروحیت و جانبازی و پرستاری خانواده خود و سید‌نورخدا موسوی اشاره می‌کند و می‌گوید: همان‌طور که همسر شهید زنده لرستان با وجود یازده سال پرستاری شبانه‌روزی از سیدنورخدا ذره‌ای پشیمانی و ندامت در راه و کار خود ندارد مادر من نیز پس‌از مجروحیتم از ناحیه کمر و پا چند سال است که نگهدار من است و هیچ‌گاه از کار خود پشیمان نبوده و نیست‌.

وی در خصوص نحوه آشنایی با شهید زنده لرستان، گفت: بیش‌ از چهار سال است که از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از نحوه مجروحیت شهید زنده لرستان اطلاع یافته‌ام.

این جانباز عراقی افزود: آرزویم این بود که در هنگام حیات خدمت سید‌نورخدا مشرف شوم اما شرایط طوری رقم خورد که در آستانه سالگردش بر سر تربت پاکش شرفیاب شوم.

این جانباز عراقی که به‌عنوان مدافع حرم در سوریه از ناحیه دو پا مجروح شده است طراحی بسیاری از تصاویر منتشر شده از شهید زنده لرستان را انجام داده است به‌طوری‌که تصویر سنگ قبر شهید سیدنورخدا موسوی توسط این جانباز طراحی شده است.

پیامی که این جانباز و آزاده بزرگوار برای هموطنان عزیز پس از ابراز تواضع بیان کرد این بود که نگذاریم راه سیدنورخدا فراموش شود.

انتهای پیام
captcha