اجرای ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل
کد خبر: 3851527
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸

اجرای ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل

گروه اجتماعی- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اجرای ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه اقدام می‌شود.

اجرای ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر امروز، 29 مهرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم در راستای اجرای پروژه‌ها و توسعه طرح‌های اقتصاد مقاومتی یک اولویت اساسی در راستای اجرای پروژه‌های رفع محرومیت است.

وی با اشاره به اینکه کمک به محرومان و نیازمندان و شرکت در گروه‌های جهادی با کمک خیران و مردم حائز اهمیت است، بیان کرد: باید در راستای توانمندسازی نیازمندان و اجرای طرح‌های خودکفایی شرایط مطلوبی در سطح استان فراهم شود و ارائه تسهیلات مورد نیاز در این زمینه باید در دستور کار قرار بگیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: اجرای ۲۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی را به وضعیت مطلوب رسانده و مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

پیرجاهد تصریح کرد: توانمندسازی اقشار محروم و نیازمند و نیز ارائه تسهیلات به آنان از اولویت‌های مهم بوده و در این زمینه ترویج فرهنگ کمک‌رسانی به نیازمندان باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم مشکلات اقشار محروم و کم‌برخوردار استان را در اسرع وقت برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه اقدامات فرهنگی نیز از اهم اقداماتی است که درصدد هستیم با هدف ریشه‌کن کردن محرومیت در این زمینه ورود پیدا کرده و به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این امر به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام
captcha