هزینه‌کرد ۱۳۰میلیون تومانی برای دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌شمالی
کد خبر: 3851417
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

هزینه‌کرد ۱۳۰میلیون تومانی برای دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ۱۳۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی این نهاد، برای تحصیل دانش آموزان نیازمندان تحت حمایت هزینه شده است.

هزینه کرد ۱۳۰ میلیون تومانی برای تحصیل دانش آموزان نیازمند در خراسان‌شمالی

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه در ابتدای مهرماه امسال، شش هزار دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند، ادامه داد: تاکنون ۱۳۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی این نهاد برای این دانش آموزان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی یادآورشد: بخشی از این کمک‌ها در قالب خرید لوازم‌التحریر شامل کیف، کفش، فرم مدارس هزینه شده و بخشی نیز برای هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان و هزینه‌های جانبی تحصیلی آن‌ها پیش‌بینی‌شده است.

الهی‌راد به دانشجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد، افزود: ابتدای مهرماه امسال حدود ۸۰۰ دانشجو از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان، تحصیل خود را در مقاطع، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز کردند.

وی افزود: بیش ۲۱۷ نفر از این دانش جویان در دانشگاه‌های دولتی و باقی‌مانده نیز در دانشگاه‌های غیردولتی تحصیل می‌کنند.

وی میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی را طی سال ۹۸ بیش از ۲۸۵ میلیون تومان اعلام کرد، گفت: علاوه بر این ۳۵ میلیون تومان نیز برای کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام
captcha