حضور 700 مددجوی البرزی در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3851355
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

حضور 700 مددجوی البرزی در راهپیمایی اربعین

گروه اجتماعی- 700 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) استان البرز با کمک خیران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند.

حضور 700 مددجوی البرزی در راهپیمایی اربعین

حسین رجبی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به حضور 700 مددجوی البرزی در راهپیمایی اربعین اشاره و اظهارکرد: بخشی از هزینه‌های سفر مددجویان به اماکن زیارتی از سوی خیران تأمین می‌شود.
وی افزود: به علت ازدحام جمعیت در اجتماع عظیم راهپیمایان اربعین حسینی امکان اعزام مددجویان در قالب کاروانی وجود ندارد و تمامی مددجویان علاقه‌مند به حضور در این آئین معنوی به‌صورت انفرادی در این برنامه شرکت کردند.
این مسئول بابیان اینکه کمک به تقویت ارتباط معنوی مددجویان با اهل‌بیت علیهم السّلام نقش مؤثری در ایمن‌سازی خانوارهای تحت حمایت در مقابل آسیب‌های اجتماعی دارد افزود: کمیته امداد البرز از محل کمک‌های خیران و مردم نیکوکار از مددجویان شرکت‌کننده در اردوهای زیارتی و راهپیمایی عظیم اربعین حمایت مالی می‌کند.
رجبی بابیان اینکه سال گذشته حدود پانصد مددجو در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند عنوان کرد: با کمک خیران تعداد مددجویان زائر اربعین در مقایسه با سال ۹۷ رشدی ۴۰ درصدی داشت.
معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: حدود ۲۷ هزار خانوار مددجو از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی این نهاد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha