پیاده‌روی اربعین مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) است
کد خبر: 3850832
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

پیاده‌روی اربعین مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) است

گروه سیاسی - امام جمعه بجنورد گفت: راهپیمایی اربعین، سال به سال با شکوه بیشتر برگزار می‌شود و مردم عاشق نشان می‌دهند که منتظر قیام جهانی هستند، در این راستا این مهم مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) است.

پیاده‌روی اربعین مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز ۲۶ مهرماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین، اظهارکرد: راهپیمایی اربعین، جهانی و بین المللی شده و مرزها را درنوردیده است، دل ها را به سمت خود می‌کشاند، در این راستا اربعین یک رویداد یا یک روز نیست بلکه یک مکتب و یک روزگار است.

وی ادامه داد: پیام اربعین به جهان این است که پرچم امام حسین(ع) باید به اهتزاز درآید تا خط مظلوم و ظالم از هم جدا شود.

یعقوبی افزود: راهپیمایی اربعین، سال به سال با شکوه بیشتر برگزار می‌شود و مردم عاشق نشان می‌دهند که منتظر قیام جهانی هستند، در این راستا این مهن مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) دین اسلام را بیمه کرد و اسلام ناب را در ریل خودش قرار داد، یادآورشد: تاکنون برای هیچ کسی به جزء امام حسین(ع) آنقدر مراسم اربعین گرفته نشده، بنابراین‌ اربعین امام حسین(ع) مرزها را درنوردیده است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به دستگیری روح الله زم سرکرده کانال انحرافی و استعماری آمدنیوز، گفت: پروژه دستگیری روح الله زم کمتر از پروژه انهدام پهپاد آمریکایی توسط ایران نبود.

یعقوبی تاکید کرد: دو حادثه کمر آمریکایی‌ها را شکست که یکی از آن‌ها انهدام پهپاد آمریکایی و دیگری دستگیری روح الله زم بود.

وی ادامه داد: روح الله زم این منبع فساد مورد امید دشمن بود که دستگیری آن شوک به استکبار جهانی بود و نشان از قدرت نیروهای امنیتی بود.

خطیب جمعه بجنورد با تأکید بر به‌روز بودن و هوشیاری نیروهای امنیتی،گفت: هرکسی در کشور و خارج از آن قصد توطئه علیه نظام دارد باید با آن برخورد شود.

انتهای پیام
captcha