اعلام مسیرهای عزاداری هیات‌های کهگیلویه و بویراحمد در روز اربعین
کد خبر: 3850774
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

اعلام مسیرهای عزاداری هیات‌های کهگیلویه و بویراحمد در روز اربعین

گروه معارف ـ سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد زمان و مکان مسیرهای عزاداری هیات‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد در روز اربعین حسینی را اعلام کرد.

اعلام مسیرهای عزاداری هیات‌های کهگیلویه و بویراحمد در روز اربعین

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با اربعین حسینی هیات‌های عزاداری با حضور در مکان‌های از پیش تعیین شده در نقاط مختلف استان در غم سرور و سالار شهیدان به سوگواری می‌پردازند.
این مراسم در شهر یاسوج از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا میدان شهدای نیروی انتظامی، در دوگنبدان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از بوستان شهدای گمنام تا مسجد شهیدان و در چرام از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از فرمانداری تا حرم بی بی رشیده (س) برگزار می‌شود.
مراسم عزاداری روز اربعین حسینی در شهر لنده از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از ناحیه مقاومت بسیج تا تپه نور الشهداء، در باشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از فلکه خروجی تا حرم امامزاده سید محمد(ع) سرآبیز و در لیکک از ساعت ۷ صبح از میدان امام حسین(ع) تا حرم امامزاده بابا احمد (ع) برگزار خواهد شد.
این ویژه‌برنامه در دهدشت از ساعت ۹ صبح از جلوی ناحیه مقاومت بسیج تا مصلی نماز جمعه و در سی سخت از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه از امامزاده سید محمد تا امامزاده شاه عسکر(ع)، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha