فرهنگ‌سازی در موکب‌ها؛ دغدغه اصلی سپاه کربلای مازندران
کد خبر: 3850196
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

فرهنگ‌سازی در موکب‌ها؛ دغدغه اصلی سپاه کربلای مازندران

گروه اجتماعی- معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران گفت: دغدغه اصلی سپاه کربلای مازندران، الگوسازی، شبکه‌سازی و فرهنگ‌سازی در موکب‌ها است و در پیاده‌روی اربعین تمامی مذاهب حتی آنها که مسلمان هم نیستند، شرکت می‌کنند.

فرهنگ‌سازی در موکب‌ها؛ دغدغه اصلی سپاه کربلای مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران جواد بخشی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران امروز 23 مهرماه در جمع خبرنگاران از خدمت‌رسانی سپاه با 20 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: از همه مردم که نذورات خود را با شور و اشتیاق حسینی برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین تقدیم کردند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه سپاه کربلا 20 موکب را به نمایندگی از مردم شریف استان مازندران در کربلا و در مناطق بین‌راهی در نجف اشرف، سه راهی کود و... برپا کرده است، افزود: با کمک مردم به عزادارن حسینی، سرویس‌های فرهنگی و سایر موضوعاتی که در اربعین حسینی کاربرد دارد، ارائه می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران، ادامه داد: امیدواریم که این حرکت و جریان سالیان سال جاری و ساری ادامه داشته باشد و ما همواره بتوانیم این خدمات‌رسانی را به زائرین حسینی انجام دهیم.
این مسئول افزود: از همه استان‌های کشور و از کشورهای دیگر حتی به موکب‌های ما مراجعه کرده و ما به همه خدمات‌رسانی می‌کنیم، حتی موکب‌ها بیش از ظرفیت خود به زائرین خدمات ارائه می‌کنند.
بخشی با اشاره به خدمات‌دهی روزانه موکب‌ها به زائرین در راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما بحث الگوسازی، شبکه‌سازی و فرهنگ‌سازی در موکب‌ها است چرا که در پیاده روی اربعین تمامی مذاهب حتی آنها که مسلمان هم نیستند، شرکت می‌کنند.
وی بیان کرد: طبق فرمایشات امام(ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد و ارتش 20 میلیونی که در پیاده‌روی اربعین شرکت میکنند به قدس شریف نیز خواهند رسید.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه از مهم‌ترین فعالیت‌های موکب‌داران مازندرانی در پیاده‌روی اربعین عنوان کرد و افزود: موکب‌های سپاه کربلا تا یک الی دو روز بعد از اربعین هم به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha