توزیع بیش از 500 هزار اقلام فرهنگی در بین زائران اربعین
کد خبر: 3849910
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

توزیع بیش از 500 هزار اقلام فرهنگی در بین زائران اربعین

گروه اجتماعی- معان فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به حضور بیش از 100 مبلغ به صورت داوطلبانه در موکب‌های اوقاف از توزیع 500 هزار اقلام فرهنگی بین زائران خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز، 22 مهرماه در حاشیه بازدید از موکب‌های اوقاف در مرز خسروی اظهار کرد: تمام موکب‌ها علاوه بر ارائه خدمات پذیرایی به زائران برنامه‌های فرهنگی نیز ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به ساماندهی 100 موکب در محورهای 10 گانه پیاده‌روی اربعین توسط سازمان اوقاف اظهار کرد: راهپیمایی اربعین تمام معادلات جهانی به ویژه در منطقه را برهم زده و تأثیر بسیار زیادی بر جامعه گذاشته است.
حجت‌الاسلام عادل تصریح کرد: یکی از عواملی که همدلی و همبستگی کشورهای همسایه را بیشتر می‌کند نیز همین موضوع است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درادامه با بیان خدمات موکب‌ها به زائران در این ایام گفت: تمامی موکب‌ها علاوه بر خدمات پذیرایی به زائران برنامه‌های فرهنگی دیگری به زائران ارائه می‌دهد.
وی از توزیع 130 هزار پرس غذا و 30 هزار نفر اسکان از سوی موکب‌های اوقاف به زائران خبر داد و افزود: این ظرفیتی است که از 15 روز قبل از اربعین آغاز شده و تا چند روز پس از اربعین ادامه دارد.
حجت‌الاسلام عادل درپایان به حضور بیش از 100 مبلغ به صورت داوطلبانه در موکب‌های اوقاف اشاره و از توزیع 500 هزار اقلام فرهنگی بین زائران خبر داد.

انتهای پیام
captcha