درخشش دانشجویان دانشگاه گیلان در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3849875
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

درخشش دانشجویان دانشگاه گیلان در مسابقات کشوری قرآن

گروه فعالیت های قرآنی - زینب روشن فرد و محمد محرمی از دانشگاه گیلان در مرحله کشوری سی وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان موفق به کسب رتبه اول در بخش آوایی و پژوهشی شدند.

مرتضی نیک بین، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به درخشش دانشجویان این دانشگاه در مسابقات سراسری قرآن، اظهار کرد: در مرحله کشوری سی وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان که مهر ماه جاری به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد دو دانشجوی دانشگاه گیلان موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان در دو بخش آوایی و پژوهشی حائز مقام شدند و به مرحله ملی این دوره از مسابقات راه یافتند، افزود: «زینب روشن فرد» دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات کودک موفق به کسب رتبه اول رشته دعا و مناجات خوانی شد و همچنین «محمد محرمی» دانشجوی کارشناسی آمار دانشگاه گیلان رتبه اول بخش پژوهش قرآنی را کسب کرد.

نیک بین با بیان اینکه زمان و مکان برگزاری مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور متعاقبا اعلام می شود، ادامه داد: مرحله ملی با حضور همه برگزیدگان دانشگاه های کشور اعم از دانشجویان دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha