اجرای پویش نذر خون در گیلان
کد خبر: 3849857
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

اجرای پویش نذر خون در گیلان

گروه اجتماعی - مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی پویش نذر خون آگاهانه با شعار «دسترسی به خون سالم حق همه نیازمندان به خون» در حال اجراست.

بابک پاکدل خوش اخلاق، مدیرکل انتقال خون گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اجرای پویش نذر خون در استان، اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی پویش نذر خون آگاهانه با شعار «دسترسی به خون سالم حق همه نیازمندان به خون» در استان در حال اجراست.

وی انجام اینگونه فعالیت ها را باعث همگرایی اجتماعی و حرکت در راستای فرهنگ غنی اسلامی ایرانی دانست که همواره با فرهنگ مردم این سرزمین گره خورده است.

پاکدل ادامه داد: پویش نذر خون همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه محرم آغاز شده و شهروندان تا اربعین حسینی و پایان ماه صفر می توانند با اهدای خون در این نذر مشارکت کنند و یاریگر بیماران نیازمند باشند.

مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: پایگاه های ثابت واقع در شهرهای رشت، لاهیجان، لنگرود، رودسر، فومن، انزلی، تالش، آستارا، سامانه خونگیری در پیاده راه فرهنگی رشت انجام گرفته و همچنین اتوبوس سیار خونگیری در شهرهای لشت نشا، کیاشهر، آستانه اشرفیه و شفت آماده خونگیری از مردم نوع دوست استان هستند.

انتهای پیام
captcha