اجرای طرح مهر تندرستی در سمنان
کد خبر: 3849840
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

اجرای طرح مهر تندرستی در سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف سمنان از اجرای تفاهم‌نامه همکاری با بیمارستان کوثر این شهر خبر داد و گفت: مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال برای کمک به بیماران بی‌بضاعت به حساب بیمارستان واریز شد.

اجرای طرح مهر تندرستی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری، رئیس اداره اوقاف استان، امروز، 22 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ همکاری بین اداره اوقاف و امور خیریه سمنان و مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به امضا رسیده، اظهار کرد: هدف از اجرای تفاهم‌نامه طرح مهر تندرستی کمک به نیازمندان و بیماران بی‌بضاعت است.

وی ادامه داد: مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال بابت کمک به بیماران بی‌بضاعت توسط اداره اوقاف این شهرستان به‌حساب بیمارستان کوثر واریز شد که این مبلغ از محل درآمد موقوفه حاج احمد توکلی در اختیار بیمارستان کوثر سمنان قرار گرفت تا در راستای کمک به بیماران بی‌بضاعت مورد استفاده قرار گیرد.

نفری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا بیماران رنج و درد کمتری را متحمل شوند، متذکر شد: در قالب همین تفاهم‌نامه همراهانی که بیماران آن‌ها در بیمارستان کوثر بستری هستند می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی برای اسکان در زائرسرای بقاع متبرکه شهرستان سمنان استفاده کنند.

به گفته وی، با افزایش موقوفات و همچنین توجه واقفان خیراندیش به نیازهای روز جامعه می‌توانیم برنامه‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه بیشتری را اجرا کنیم که در این راستا، کمک اصحاب رسانه برای معرفی موقوفات و انعکاس آثار وقف، بسیار مؤثر و ثمربخش خواهد بود.

انتهای پیام
captcha