برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «اشک‌‎ها و عبرت‌ها» در کردستان
کد خبر: 3849793
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «اشک‌‎ها و عبرت‌ها» در کردستان

گروه فرهنگی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل ارشاد کردستان از اعلام فراخوان دومین مسابقه کتاب‌خوانی «اشک‌‎ها و عبرت‌ها» به مناسبت اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت: این مسابقه اول آبان‌ماه به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دومین مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «اشک‌ها و عبرت‌ها» به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد بزرگداشت اربعین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون اول آبان ماه سال جاری به‌صورت الکترونیکی در سطح کشور برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه arbaeen.ghoran.ir و دریافت فایل الکترونیکی کتاب «پس از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین(ع)» نوشته مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز مادی و معنوی آن بهره‌مند شوند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به شرکت‌کنندگان در این آزمون بیان کرد: کلیه علاقه‌مندان اعم از قرآن‌آموزان، مدیران مؤسسات، کارکنان ادارات و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند در این آزمون کتاب‌خوانی شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر جوایز، به افراد شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که نمره حدنصاب قبولی در این مسابقه را کسب کنند، گواهی‌نامه آموزشی با عنوان «مردم‌سالاری دینی» به مدت ۱۲ ساعت، اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha