رعایت اصل اخلاق در انتخابات
کد خبر: 3849698
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

رعایت اصل اخلاق در انتخابات

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در سمنان با اشاره به اینکه اصل اخلاق باید در انتخابات رعایت شود، گفت: مردم و کاندیداهای انتخاباتی باید در جریان انتخابات به اصل مهم رعایت اخلاق توجه ویژه داشته باشند.

رعایت اصل اخلاق در انتخابات

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان، عصر روز گذشته، 21 مهر در دیدار با معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مردم و کاندیداهای انتخاباتی باید در جریان انتخابات به اصل مهم رعایت اخلاق توجه ویژه داشته باشند، گفت: افرادی که به‌عنوان کاندیدا در انتخابات هستند نباید برای جلب نظر مردم به دادن وعده‌های غیرعملی روی آورند؛ چراکه این عمل به دور از اخلاق است و باید از آن پرهیز شود.

وی ادامه داد: باید اصل بی‌طرفی از سوی استانداران و تمامی عوامل برگزارکننده انتخابات اعم از فرمانداران، بخشداران، اعضای ستاد انتخابات و رعایت شود که در این راستا خرید رأی و جلب آرای مردم از طرقی که با شرع و عرف و قانون مخالف است یک خیانت و گناه بزرگ است.

جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور نیز با بیان اینکه شرایط برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات آماده است، اظهار کرد:  انتخابات باید سالم و بی‌طرفانه و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

به گفته وی، انتخابات باید در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود و همراه با افزایش مشارکت مردم باشد، زیرا هر چه این مشارکت مردم بیشتر شود قطعاً دشمنان از رسیدن به خواسته‌ها و اهداف شوم خود به همان نسبت مأیوس خواهند شد.

انتهای پیام
captcha