درخشش دانشگاه مازندران در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3849659
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

درخشش دانشگاه مازندران در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه مازندران در سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در قم خبر داد.

افتخار آفرینی دانشگاه مازندران در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشورامامعلی شعبانی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: در سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، دانشجویان اعزامی از دانشگاه مازندران به دو رتبه اولی و یک رتبه دومی، دست پیدا کردند.

وی افزود: مراسم اختتامییه این مسابقات نیز با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، آیت‌الله سبحانی و دیگر مدیران فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

شعبانی افزود: این جشنواره هر ساله توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با شرکت دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی تابعه وزارت «عتف» برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه مازندران تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور چهره‌های برجسته حوزه قرآنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزارشد، زهرا پورطهماسب به مقام نخست قرآن کریم، زهرا سلطان‌پور به مقام اول حفظ کل قرآن کریم و رقیه رضایی به مقام دوم حفظ کل قرآن کریم از دانشجویان اعزامی از دانشگاه مازندران به این جشنواره دست پیدا کردند.

یادآوری می‌شود که در سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در دهه دوم مهرماه سال جاری در دانشگاه قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha