تصادف در جاده ایلام ـ مهران یک کشته و چهار زخمی برجا گذاشت
کد خبر: 3849448
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

تصادف در جاده ایلام ـ مهران یک کشته و چهار زخمی برجا گذاشت

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در جاده ایلام ـ مهران خبر داد و گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه اتوبوس یک تن کشته و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

تصادف در جاده ایلام - مهران یک کشته و چهار زخمی برجا گذاشت

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس، رضا همتی‌زاده، رئیس پلیس راه استان ایلام امروز، 21 مهرماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از تماس‌های مردمی و زائران با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با اتوبوس در مسیر صالح‌آباد بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور کارشناسان در محل مشخص شد که یک دستگاه سمند به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد و بر اثر آن یک نفر کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: امداد رسانی و تحویل حادثه دیدگان به عوامل اورژانس توسط پایگاه امداد و نجات جاده‌ای انجام و مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همتی‌زاده اضافه کرد: رانندگان با توجه به شلوغ بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام باید از عجله و شتاب پرهیز کرده و باعث راحتی کافی به رانندگی بپردازند.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران از رانندگان خواست در موکب‌های پیش‌بینی شده استراحت کرده و پس از اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه خود بدون عجله و شتاب و پرهیز از حرکات حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کنند.

 

انتهای پیام
captcha