اعلام آمادگی جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان برای انجام پروژه‌های نیمه تمام پژوهشی
کد خبر: 3849427
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

اعلام آمادگی جهاددانشگاهی سیستان‌وبلوچستان برای انجام پروژه‌های نیمه تمام پژوهشی

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی سیستان‌و‌بلوچستان از اعلام آمادگی این نهاد علمی جهت انجام پروژه‌های نیمه تمام پژوهشی در استان خبر داد.

مهدی کشته‌گر، سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی سیستان‌و‌بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با توجه به داشتن نیروهای متخصص آمادگی دارد تا طرح‌های نیمه تمام پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان را به اتمام برساند.

وی بیان کرد: یکی از وظایف و افتخارات جهاد دانشگاهی انجام فعالیت‌های پژوهشی و خدمات تخصصی و فوق تخصصی مطابق اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است، که تاکنون در این رابطه و براساس این هدف جهاد دانشگاهی استان توانسته طرح‌های پژوهشی مختلفی را در استان اجرایی کند.

سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان افزود: جهاد دانشگاهی به‌عنوان نهادی انقلابی و دانش‌بنیان با ماهیت تحقیقاتی و پژوهشی و برخوردار از دانش اساتید و اعضای هیئت علمی در گروه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، پزشکی، علوم انسانی و معرفتی جهت انجام و اجرای اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی آمادگی کامل همکاری را با دستگاهای مختلف استان دارد.

کشته‌گر همچنین با اشاره به آمادگی جهاد دانشگاهی استان جهت استفاده از جوانان و نخبگان دانشگاهی استان که علاقه‌مند به اجرای طرح‌های پژوهشی هستند، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سیستان‌و‌بلوچستان در راستای توانمند‌سازی و استفاده بهینه از ظریفیت‌های پژوهشی استان و انجام طرح‌های شاخص پژوهشی، بر اساس اولویت‌های پژوهشی واحد، از بین فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و دانشجویان مقطع دکتری نیز دعوت به همکاری می‌کند.

انتهای پیام
captcha