اجرای طرح «یک وعده غذای گرم» در چرام
کد خبر: 3849418
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

اجرای طرح «یک وعده غذای گرم» در چرام

گروه اجتماعی ــ در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند، طرح تأمین یک وعده غذای گرم در تمامی مهد کودک‌های شهرستان چرام اجرا شد.

اجرای طرح «یک وعده غذای گرم» در چرام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عزیز راکبی‌زاده، رئیس بهزیستی چرام روز گذشته، 20 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌مناسبت روز جهانی کودک و در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند، طرح تأمین یک وعده غذای گرم در همه مهد کودک‌های شهرستان اجرا شد.

وی افزود: این طرح با هدف کاهش سوء تغذیه کودکان ۳ تا ۶ سال در مهدها، تأمین بخشی از نیازهای تغذیه‌ای کودکان و بالا بردن میزان آگاهی والدین از طریق اصلاح عادات و رفتار تغذیه‌ای برگزار شد.

رئیس بهزیستی چرام بیان کرد: در اجرای این طرح ۳۰ مهد کودک شهرستان چرام از این طرح بهره‌مند خواهند شد‌.

راکبی‌زاده با اشاره به اینکه اجرای این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود، بیان کرد: نظارت لازم برای تهیه برنامه غذایی مناسب، رعایت مسائل بهداشت مکان و شرایط تهیه و توزیع غذا و همچنین انجام تن سنجی‌های لازم در ابتدا و انتهای طرح براساس شاخص‌های تخصصی انجام شده است.

وی یادآور شد: برای اجرای بهینه طرح و وصول نتیجه کافی مدیران مهدهای کودک، همکاران بهورز در شهرستان، معتمدین والدین کودکان با تشکیل کمیته فقر غذایی روستایی نظارت لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha