ثبت‌نام ۸۵ هزار زائر البرزی در سامانه سماح
کد خبر: 3849334
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

ثبت‌نام ۸۵ هزار زائر البرزی در سامانه سماح

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: تاکنون ۸۵ هزار البرزی برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 85 هزار زائر البرزی در سامانه سماح

عیسی قبادی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از ثبت نام 85 هزار البرزی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین حسینی خبرداد و گفت: افرادی که قصد سفر به عتبات را دارند حتماً در سامانه سماح ثبت‌نام کنند تا مسئولان امر بتوانند مدیریت بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح تا روز اربعین ادامه دارد، تصریح کرد: در صورت بروز مشکل فنی هنگام ثبت‌نام، افراد می‌توانند با شماره پشتیبانی درج شده در سامانه تماس بگیرند.

قبادی بیان کرد: سال گذشته ۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام داشته اند که این افزایش آمار برای حضور پیاده روی اربعین حسینی(ع) چشمگیر است.

این مسئول در پایان از اعزام کمک‌های البرزیان برای پذیرایی زائران خبرداد و اظهار کرد: کمک‌های البرز برای پذیرایی از زائران به سمت عراق اعزام شده و اکنون ۶۷ موکب از استان البرز در شهرهای نجف، کربلا و مسیر این دو شهر مستقر شده‌اند که حدود ۳۵ هزار زائر را پذیرایی خواهند کرد.

 

انتهای پیام
captcha