بازیکن پرسپولیس؛ خادم‌ زائران اربعین
کد خبر: 3849177
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

بازیکن پرسپولیس؛ خادم‌ زائران اربعین

کانون خبرنگاران نبأ ــ محمد انصاری، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و مدافع تیم پرسپولیس، ضمن حضور در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، به جمع خادم‌یاران این موکب پیوست و گفت: افتخاری بالاتر از خدمت به بانوی کرامت نیست و خوش به حال خادمان ایشان که به چنین جایگاهی رسیده‌اند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛  بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن شرکت در حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی، با رسیدن به عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اسکان یافت و خادم‌یار این موکب شد.

محمد انصاری در جمع زائران و خادمان حرم حضرت معصومه(س) گفت: افتخاری بالاتر از خدمت به بانوی کرامت نیست و خوش به حال خادمان ایشان که به چنین جایگاهی رسیده‌اند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در موکب حرم حضرت معصومه(س)، بیان کرد: به‌ صورت اتفاقی موکب حرم مطهر را دیدیم و سپس به اتفاق همسر و فرزند کوچکم تصمیم گرفتیم شب را در این موکب باصفا استراحت کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسیولیس اظهار کرد: با توجه به فاصله کم بین تهران و قم از هر فرصتی برای زیارت حرم مطهر بانوی کرامت استفاده می‌کنم و از کودکی علاقه خاصی به ایشان داشتم.

وی در ادامه از علاقه خود به شهید ابراهیم هادی گفت و این شهید بزرگوار را الگویی بسیار مناسب برای جوانان به ویژه ورزشکاران دانست.

محمد انصاری در پایان بازیکنان فوتبال کشور را به حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین و مشاهد سبک زندگی جاری در دنیای اربعین دعوت کرد.

جلال بیطرفان

انتهای پیام
captcha