شاخصه مهم جامعه دینی، ظلم‌ستیزی است
کد خبر: 3849161
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

شاخصه مهم جامعه دینی، ظلم‌ستیزی است

گروه فرهنگی ــ سرپرست تبلیغات اسلامی بندرعباس با بیان اینکه شاخصه مهم جامعه دینی ظلم‌ستیزی است، گفت: یکی از آسیب‌های کاهش روحیه انقلابی، ترویج فساد در جامعه است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام اسحاق فاضلی‌پور، سرپرست تبلیغات اسلامی بندرعباس، امروز شنبه، ۲۰ مهرماه در جمع خبرنگاران، انقلابی‌گری را به معنای مبارزه با نماد‌های باطل و استکبار دانست و اظهار کرد: اگر مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی درست یاد داده نشود، جامعه دچار سطحی‌نگری و ضعف در حوزه دین می‌شود، زیرا اسلام حقیقی، اسلام مبارزه و تقابل با باطل است.

وی دعای ندبه را دعای حرکت و قیام برای یاری دین الهی بیان کرد و گفت: محتوا و هدف دعای ندبه جنگ علیه ظلم و حضور مردان الهی در میدان جنگ و شیر زنان برای حضور در صحنه جهت یاری، ولی خدا است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرعباس ضمن اشاره به این مطلب که حقیقت دعای عهد، انقلابی‌گری در مسیر امام زمان(عج) است، افزود: دین بدون حماسه برای جوان جذابیت ندارد و بر این اساس است که شاهد حضور پرشور جوانان در میدان‌های مبارزه و جهاد مانند دفاع مقدس و دفاع از حرم آل‌الله هستیم.

فاضلی‌پور با بیان این مطلب که اگر جوانان را اهل حماسه و ظلم‌ستیز بار بیاوریم، آن‌ها در مسیر خداوند قرار می‌گیرند، اظهار کرد: ابلیس‌مسلک‌های حاکم در جهان تا نابود نشوند، جامعه بشری روی آسودگی را نخواهد دید.

وی ادامه داد: اگر انقلابی‌گری را فراموش کنیم، خداوند ما را رها خواهد کرد و یاری خدا در طول مسیر انقلاب برای توجه جامعه به رویکرد انقلابی و وجود روحیه انقلابی‌گری بین ملت ما است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرعباس در پایان یکی از آسیب‌های کاهش روحیه انقلابی را ترویج فساد در جامعه عنوان کرد و گفت: بی‌حجابی مسئله طبیعی در جهان هستی نیست و صهیونیست‌ها پشت پرده ترویج بی‌حجابی و فساد اخلاقی در جامعه هستند.

انتهای پیام
captcha