خودروهای ورودی به مهران به پارکینگ‌های حاشیه شهر هدایت می‎شوند
کد خبر: 3849120
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

خودروهای ورودی به مهران به پارکینگ‌های حاشیه شهر هدایت می‎شوند

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس‌ راه استان ایلام با اشاره به اینکه تردد خودروها امسال نسبت به مشابه سال قبل سه برابر افزایش یافته است، گفت: پیرو ترافیک شدید درون شهری، ورودی شهر مهران توسط پلیس راه مسدود شده و خودروها برای پارک به سمت پارکینگ‌های اطراف شهر مهران هدایت می‌شوند.

خودروهای ورودی به مهران به پارکینگ‌های حاشیه شهر هدایت می‎شوند

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس، رضا همتی‌زاده، رئیس پلیس راه استان ایلام، امروز، 20 مهرماه اظهار کرد: هرچند پارکینگ‌های درون شهری مهران تکمیل نشده‌اند اما بدلیل جلوگیری از ترافیک بیشتر با توجه افزایش تعداد زائران از ورود خودورها ممانعت می‌شود.

وی افزود: برای رفاه حال زائران با توجه به ترافیک شدید یک پارکینگ به مساحت هفت هکتار جنب فرودگاه ایلام تعبیه شده و زائران می‌توانند خودوروهای خود را به این پارکینگ هدایت کرده و با آسودگی خاطر و به دور از ترافیک به سفر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه ایلام اضافه کرد: بدلیل شدت ترافیک بسیاری از رانندگان به سمت شهرهای سرابله، ایوان و ایلام هدایت شدند تا از خدمات درون شهر بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تردد خودروها امسال نسبت به مشابه سال قبل سه برابر افزایش یافته است، گفت: روز گذشته بدلیل حجم بالای تردد هشت بار محدودیت ترافیکی در مسیر ایلام به مهران توسط پلیس راه ایجاد شد و برخی از مسیرها نیز یک طرفه شدند.

همتی‌زاده تأکید کرد: اتوبوس‌هایی که زائران را به مهران منتقل می‌کنند در بازگشت به مسیر مهران ـ ملکشاهی ـ ایلام هدایت می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه ۶۵ درصد تصادفات در استان ایلام به دلیل خواب آلودگی، خستگی و سرعت غیر مجاز رخ می‌دهد، از شهروندان خواست برای رسیدن به مقصد سرعت مطمئنه را رعایت کنند و در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha