۲۱ مهرماه؛ آغاز خدمت‌رسانی اتوبوس‌های اعزامی از کرج به عراق
کد خبر: 3849103
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

۲۱ مهرماه؛ آغاز خدمت‌رسانی اتوبوس‌های اعزامی از کرج به عراق

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج، گفت: سرویس‌دهی اتوبوس‌های اعزامی از سوی شهرداری کرج به زائران اربعین از تاریخ ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود و تا روز اربعین ادامه دارد.

خدمت‌رسانی اتوبوس‌های اعزامی از کرج به عراق؛ 21 مهرماه آغاز می‌شود

مجید استادکاظمی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج به کشور عراق برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین انجام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اعزام اتوبوس‌ها به سمت مرز مهران در چند مرحله انجام می‌شود، گفت: این اقدام که از روز پنج شنبه آغاز شده تا سه روز ادامه دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: سرویس‌دهی اتوبوس‌های اعزامی از سوی شهرداری کرج به زائران اربعین از تاریخ ۲۱ مهرماه آغاز می‌شود و تا روز اربعین ادامه دارد.

استادکاظمی بیان کرد: بعد از برگزاری مراسم روز اربعین نیز اتوبوس‌های اعزامی مسافرگیری کرده و در چند مرحله به کرج باز می گردند.

وی تأکید کرد: محل خدمت‌رسانی اتوبوس‌های اعزامی از شهرداری کرج از مرز مهران تا داخل شهر کوت عراق و به مسافت نردیک به ۱۰۰ کیلومتر است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری در خصوص کمک دولت برای اعزام تعداد بیشتری اتوبوس از سوی شهرداری کرج به کشور عراق، گفت: اعتبار تخصیصی از سوی دولت در این خصوص حدود ۸۰۰ میلیون تومان و برای کمک به اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ۱۵۰ اتوبوسی بوده است که به عراق فرستاده‌ایم.

انتهای پیام
captcha