تخفیف 40 درصدی واحدهای اقامتی آذربایجان‌غربی به زائران خارجی
کد خبر: 3848907
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

تخفیف 40 درصدی واحدهای اقامتی آذربایجان‌غربی به زائران خارجی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: تمامی واحدهای اقامتی استان آماده پذیرایی از زائرین بوده و با هماهنگی‌های انجام شده تا 40 % به این زائرین تخفیف داده خواهد شد .

تخفیف 40 درصدی واحدهای اقامتی آذربایجان‌غربی به زائران خارجی

جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، در گفت و گو با خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه تمامی واحدهای اقامتی استان آماده پذیرایی از زائرین بوده، اظهار کرد: واحدهای اقامتی استان هتل‌، مهمانپذیرها و حتی اقامتگاه‌های بوم‌گردی آماده پذیرایی از زائرین بوده و با هماهنگی‌های انجام شده به زائران خارجی در اربعین‌حسینی تخفیف 40 % داده می‌شود.

وی گفت : همانند سالیان گذشته استان آذربایجان‌غربی امسال نیز آماده استقبال و پذیرایی از زائرین داخلی و خارجی اربعین‌حسینی است.

جباری افزود: کاهش هزینه‌ها و وجود امنیت در آذربایجان‌غربی موجب شده تا زائران کشورهای خارجی از جمله ترکیه، جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپایی مرز بازرگان را برای ورود به ایران وسپس سفر به کربلا انتخاب کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌غربی افزود : براساس اعلام فرمانداری ماکو پیش بینی می‌شود حدود 2 هزار نفر زائر غیر ایرانی از طریق مرز بازرگان برای شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین‌حسینی وارد کشور شده و از طریق مرزخسروی خارج شوند.

جباری تصریح کرد: همکاران اداره کل استان در شهر مرزی بازرگان و ماکو با ارائه بروشورها و نقشه‌های گردشگری استان آذربایجان‌غربی آماده پذیرایی از زائرین بوده و راهنمایی‌های لازم را در خصوص حرکت زائرین خارجی به سمت مرز خسروی ارائه می‌نمایند.

 

انتهای پیام
captcha