اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مروج تفسیر قرآن
کد خبر: 3848680
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مروج تفسیر قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فراخوان ثبت‌نام در دوره تربیت مروج تفسیر قرآن کریم از سوی اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا(س) اعلام شد. 

فراخوان ثبت نام دوره تربیت مروج تفسیر قرآن کریم 

به گزارش ایکنا از قم، دوره‌ تخصصی تربیت مروج قرآن کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا(س) در نیمسال اول ۹۸ برگزار می‌شود.

اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا با توجه به ضرورت ارائه معارف قرآن کریم و تأکید رهبر معظم انقلاب بر این امر مهم و با هدف ارتقای توانمندی طلاب در تبیین معارف قرآن کریم، دوره‌ تخصصی تربیت مروج تفسیر قرآن کریم را در ترم جاری فراخوان کرده است و طلاب می‌توانند جهت شرکت در این دوره‌ ثبت نام کنند.

این دوره با همکاری ستاد عالی تفسیر قرآن کریم زیر نظر استاد حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قرائتی و با حضور اساتید مجرب و با سرفصل‌هایی نظیر قالب‌های بیان تفسیر، اصول و قواعد کاربردی، روش برداشت از قرآن مجید، روش دسته‌بندی آیات قرآن کریم، روش ترجمه قرآن و نقدآموزی بر ترجمه‌های موجود برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ را تا ۲۵ مهرماه ۱۳۹۸ است و ثبت‌نام این دوره همزمان با سایر دوره‌های اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا تنها از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به همراهی در مراحل ثبت نام یا پرسشی پیرامون این دوره، می‌توانند با شماره تلفن‌  ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند و یا به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha