كرج؛ میزبان نخستين عكسواره «علم را به من بسپار»
کد خبر: 3848561
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

كرج؛ میزبان نخستين عكسواره «علم را به من بسپار»

گروه فرهنگی ــ نخستین عكسواره «علم را به من بسپار» به همت پايگاه بسيج شهيد سلطانى شهردارى كرج برگزار می‌شود.

كرج مهياى برگزارى نخستين عكسواره «علم را به من بسپار» می‌شود

فرشته پورجعفر، دبیر عکسواره «علم را به من بسپار» در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اين مسابقه در دو بخش آزاد و موبایل با موضوع اربعین و دفاع مقدس برگزار مى‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این عکسواره برای همگان آزاد است و محدودیت سنی ندارد، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار 30 مهرماه 98 است.

این مسئول با بیان اینکه هر عکاس می‌تواند حداکثر چهار فریم عکس در هر بخش به دبیرخانه مسابقه ارسال کند، گفت: عکس‌ها باید با فرمت jpeg در اندازه‌، ضلع کوچک حداقل 2450 پیکسل و حداکثر حجم فایل سه مگابایت، بر روی سایت عکسواره بارگذاری شوند.

پورجعفر يادآور شد: عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری در هنگام بارگذاری در سایت عکسواره در قسمت توضیحات درج شوند.

دبیر این جشنواره بیان کرد: دریافت آثار تنها از طریق سایت عکسواره به نشانی www.karaj.ir امکان‌پذیر است و شرکت‌کنندگان برای ارسال آثار باید در سایت عکسواره ثبت‎نام و طبق دستور کار درج شده اقدام کنند.

وی با بيان اينكه عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ تصویری باشند، گفت: دبیرخانه‌ی عکسواره از پذیرش آثار به هر صورتی غیر از بارگذاری در سایت عکسواره، معذور است.

به گفته دبير جشنواره، به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌کند، گواهی شرکت در عکسواره اهدا خواهد شد و به آثار برگزیده جوایز نفیس اهدا می‌شود.

این مسئول در پایان گفت: افتتاحیه نمایشگاه 11 آبان و اختتامیه آن همزمان با 13 آبان(روز دانش‌آموز) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha