تکمیل حوزه علمیه برادران ابهر تسریع شود
کد خبر: 3848417
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

تکمیل حوزه علمیه برادران ابهر تسریع شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ابهر به تکمیل و بهره‌برداری از حوزه علمیه برادران تأکید کرد و گفت: فعالیت حوزه‌های علمیه در پژوهش و ترویج اندیشه‌های دینی مؤثر است.

تکمیل حوزه علمیه برادران ابهر تسریع شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر، ظهر امروز، سه‌شنبه ،۱۶ مهر ماه در جلسه با شورای شهر ابهر با اشاره به این‌که خدمت‌رسانی به خلق توفیق بزرگی است که نصیب مسئولان شده، اظهار کرد: امام حسین(ع) فرمودند: آگاه باشید که حوائج و نیازهای مردم به شما، از نعمت‌هایی است که خداوند به شما ارزانی داشته است.، پس در برابر این نعمت‌ها اظهار ملالت نکنید تا مبادا تبدیل به نقمت شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، ادامه داد: این بیانیه چراغ راه آینده ملت ایران است و مسیر را برای حرکت ملت ترسیم کرده است.

این مسئول با اشاره به این‌که بیانیه گام دوم انقلاب برگرفته از قرآن است، ادامه داد: در این بیانیه دو نکته مهم و قابل توجه است که این دو نکته شامل آبادی زمین و زمانه است که همه ما باید در راستای آن تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به این‌که ابهر حساسیت خاص خود را دارد، یادآور شد: فضای مجازی ابهر در حال حاضر به یک فضای پیچیده تبدیل شده است و گاهی افراد در آن شرکت کرده و تلاش برای گل‌آلود کردن فصا دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید برای مشکلات یا مسکن پیدا شده و یا حتما درمان شوند ،ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات طرح تفصیلی است که داد ابهری‌ها را درآورده است؛ همچنین زمین‌های قولنامه‌ای و افت فشار آب در مناطق مختلف از دیگر مشکلات ابهر است.

امام جمعه ابهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهره‌برداری از حوزه علمیه برادران شهرستان، ادامه داد: با توجه به نقش موثر حوزه‌های علمیه در حوزه دین و فرهنگ از مسئولان می‌خواهیم نگاه جدی‌تری نسبت به این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha