شهدای مدافع حرم به تمام ملت‌های آزاده دنیا تعلق دارند
کد خبر: 3848198
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

شهدای مدافع حرم به تمام ملت‌های آزاده دنیا تعلق دارند

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به تمام ملت‌های آزاده دنیا تعلق دارند، تصریح کرد: وجود شهدای مدافع حرم در گیلان از افتخارهای این استان محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 15 مهرماه در دیدار با خانواده شهید حامد کوچک‌زاده، گیلانی مدافع حرم، اظهار کرد: هفته کودک را به فرزندان شهید کوچک‌زاده و تمام فرزندان شهدا تبریک عرض می‌کنم.

وی به ویژگی شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شهدای مدافع حرم امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را درک نکردند، اما در فراسوی مرزها علیه ظالمان مبارزه کردند و این امر نشان‌دهنده اقتدار و عزت این شهیدان است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به تمام ملت‌های آزاده دنیا تعلق دارند، تصریح کرد: وجود شهدای مدافع حرم در گیلان از افتخارهای این استان محسوب می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی وجود شهدا را سبب عزت جامعه دانست و بیان کرد: شهیدان با تقدیم جان خود در راه خدای متعال برای همیشه ماندگار شدند.

وی با اشاره به اینکه خود را مدیون خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌دانیم، گفت: امیدوارم خدای متعال به ما توفیق دهد در مسیر شهدا حرکت کرده و این راه را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان فرزندان شهدا را رهرو مسیر پدرانشان در راستای حفظ ارزش‌ها دانست و خاطرنشان کرد: می‌دانیم بعضی ناهنجاری‌ها و دوری از عفاف و حجاب توسط برخی‌ها در جامعه خانواده‌های شهدا را رنج می‌دهد و ما نیز از آن رنج می‌بریم؛ بنابراین این تلاش را می‌کنیم در این زمینه عاقلانه، آرام و مدبرانه فعالیت داشته باشیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه آمدیم تا از خانواده‌های شهدا درس بگیریم، یادآور شد: فرزندان شهدا باید بانشاط نگه داشته شوند تا در آینده فرزندانی نورانی و با برکت برای جامعه باشند.

انتهای پیام
captcha