حمایت از نیازمندان یک نیاز مبرم برای استان اردبیل است
کد خبر: 3848193
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

حمایت از نیازمندان یک نیاز مبرم برای استان اردبیل است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان یک نیاز مبرم برای استان اردبیل است و باید نسبت به حل مشکلات آنان اقدامات اساسی انجام شود.

حمایت از نیازمندان یک نیاز مبرم برای استان اردبیل استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، عصر امروز، ۱۵ مهرماه در بازدید از خانه امن موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) در اردبیل، اظهار کرد: ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان یک نیاز مبرم برای استان اردبیل است و باید نسبت به حل مشکلات آنان اقدامات اساسی انجام یابد.

وی با اشاره به این که حمایت‌های مستمر مردم یکی از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی مربوطه است، بیان کرد: در تلاش هستیم در راستای رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان به عنوان یک اقدام ارزشمند ورود جدی پیدا کرده و با حمایت‌های مستمر مردم به تمامی اهداف خود در این حوزه جامه عمل بپوشانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: این که فرصت پیدا کنیم تا به مردم خدمات‌رسانی کنیم در حقیقت توفیق خدمت به خلق خدا بوده و همانا خدمت به خلق خدا بالاترین عبادت در پیشگاه پروردگار عالم به شمار می‌رود که باید با آموزه‌های دینی در خدمت نیازمندان باشیم.

عاملی تصریح کرد: انتظار از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه این است تا نهایت سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام داده و در امر کمک‌رسانی به نیازمندان پیشگام باشند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح بوده و باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یابد.

عزیز طلوعی، مدیر عامل موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اردبیل نیز در این دیدار با تشریح عملکرد این موسسه و مراکز زنان خشونت دیده و شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و دفتر مددکاری، از حضور پربرکت نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در مراکز فوق و دلجویی از فرزندان معصوم شیرخوارگاه و زنان خشونت دیده تقدیر و تشکر کرد و خواستار حمایت‌های معظم‌له از این مراکز شد.

انتهای پیام
captcha