نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر اردبیل به‌نام آیت‌الله مشکینی
کد خبر: 3848184
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر اردبیل به‌نام آیت‌الله مشکینی

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: به منظور گرامیداشت مفاخر و علمای استان، یکی از خیابان‌ها یا میادین شهر اردبیل به نام آیت‌الله مشکینی نامگذاری می‌شود.

نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر اردبیل به‌نام آیت‌الله مشکینیبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا غریبی، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل، عصر امروز، ۱۵ مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره مفاخر و علمای استان درصدد هستیم تا یکی از خیابان‌ها یا میدان‌های اردبیل را به نام آیت‌الله مشکینی نامگذاری کنیم که در این زمینه اهمیت به معنایابی هویت و فرهنگ شهری لازمه اساسی است.
وی گفت: برای زنده نگه داشتن یاد مفاخر و علمای استان اردبیل لازم و ضروری است که یکی از خیابان‌ها و یا میادین شهر به نام آیت‌الله مشکینی مزین شود.
غریبی با اشاره به لزوم نام‌گذاری خیابان یا یکی از میادین شهر اردبیل به نام آیت‌الله مشکینی، اظهار کرد: همواره اردبیل غنی از علما، مفاخر و نخبگانی است که هویت و فرهنگ شهر با آن‌ها معنا پیدا می‌کند و ضروری است نام میدان یا خیابانی در اردبیل به نام آیت الله مشکینی نامگذاری شود.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل در مورد تغییر نام میدان وحدت به نام آیت‌الله مشکینی، گفت: این موضوع در دست بررسی قرار می‌گیرد و در طرح ساماندهی امامزاده سیدصدرالدین(ع) از این نام استفاده می‌شود.
وی با قدردانی ویژه از کسانی که طرح نامگذاری کوچه‌های اردبیل به‌نام شهدا را اجرا کرده‌اند، از تلاش خبرنگاران و فعالان مجازی جهت پوشش رسانه‌ای در سطح ملی این موضوع، تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha