اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در همدان
کد خبر: 3848145
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
همزمان با اربعین حسینی؛

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در همدان

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه استان همدان از توزیع 400 بسته غذایی در بین نیازمندان همدانی خبر داد و گفت: هر بسته به ارزش ۲۰۰ هزار تومان همزمان با اربعین حسینی در همدان توزیع می‌شود.

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در همدانحجت‌الاسلام سید علی حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از توزیع 400 بسته غذایی در بین نیازمندان همدانی خبر داد و گفت: این بسته‌ها به ارزش ۲۰۰ هزار تومان شامل قند، شکر، حبوبات، روغن، برنج، تن ماهی و چای است.
وی افزود: این بسته‌های حمایتی ویژه یک ماه خانواری ۵ نفره و از محل موقوفات در مجموع به ارزش ۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
حسینی از برگزاری پیاده‌روی «حرم تا حرم» همزمان با اربعین حسینی در همدان خبر داد و افزود: این پیاده‌روی از آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) تا امامزاده عبدالله(ع) همدان با حضور جاماندگان از اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم همراه با اقامه نماز ظهر اربعین برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: هم‌چنین اطعام ۱۳۵ هزار زائر اربعین از محل موقوفه سیف الدوله ملایر در موکب‌های شهرستان ملایر انجام می‌شود
وی ادامه داد: این خدمات شامل درمان، ارائه دارو، اسکان، خدمات فرهنگی است که با هزینه ۹۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات تأمین می‌شود.

انتهای پیام
captcha