رفتار و منش کارکنان بنیاد شهید نمایانگر فرهنگ غنی شهید و شهادت باشد
کد خبر: 3848115
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

رفتار و منش کارکنان بنیاد شهید نمایانگر فرهنگ غنی شهید و شهادت باشد

گروه سیاسی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: پرسنل این نهاد ارزشی علاوه بر رسیدگی به امور بازماندگان مکرم شهدا و ایثارگران خود نیز باید با رفتار و منش اجتماعی همواره نمایانگر رسالت عظیم نشر فرهنگ غنی شهید و شهادت در اجتماع باشند.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان دیروز، 15 مهرماه در جریان سفر به شهرستان مریوان و سروآباد و تشکیل جلسه با کارکنان بنیاد شهید ضمن بررسی مسائل و مطالب مطرح شده از سوی همکاران شهرستان تکریم هرچه بیشتر از ایثارگران را به عنوان ولی نعمتان جامعه از اصول اصلی خدمت در این نهاد برشمرد.
وی بر لزوم رعایت هرچه بیشتر اصول و ضوابط اجرایی و تلاش در جهت تسریع و تسهیل در انجام امور این بزرگواران تأکید کرد و افزود: این امر را باید همواره به عنوان سرلوحه کارها بدانند.
نجفی عنوان کرد: پرسنل این نهاد ارزشی علاوه بر رسیدگی به امور بازماندگان مکرم شهدا و همچنین ایثارگران خود نیز باید با رفتار و منش اجتماعی همواره نمایانگر رسالت عظیم نشر فرهنگ غنی شهید و شهادت در اجتماع باشند.
وی با تأکید بر ارائه بهترین خدمت به خانواده شهدا اعلام کرد: همه ما مدیون خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده شهدا هستیم و براین اساس باید در مراجعات خانواده شهدا بهترین خدمت را در کمترین زمان ممکن به آنان ارائه دهیم.
نجفی خانواده شهدا را یادگاران آنان دانست و یادآور شد: یادگاران شهدا در مراجعات خود به تمام دستگاه‌های اجرایی استان و به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تکریم شوند.
یادآور می‌شود؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در راستای اجرای طرح سپاس در این سفر خود با خانواده‌های شهدا در شهر و روستاهای تابعه این دو شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام
captcha