ثبت‌نام 6700 نفر کردستانی در پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 3848104
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

ثبت‌نام 6700 نفر کردستانی در پیاده‌روی اربعین حسینی

گروه اجتماعی- مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از ثبت‌نام شش هزار و 700 زائر کردستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه حضور در مراسم اربعین نیاز به روادید ندارد، اظهار کرد: در این راستا تمام شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین باید از طریق سامانه سماح نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی از ثبت‌نام شش هزار و 700 زائر کردستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و افزود: شهرستان قروه با دو هزار و 300 نفر بیشترین تعداد ثبت‌نامی در مراسم بزرگ اربعین را داشته است و شهرستان سنندج با هزار و 800 نفر و شهرستان بیجار با هزار و 700 نفر نیز به ترتیب بیشترین تعدادی استان را داشته‌اند.
ناظمی‌جلال با اشاره به اینکه زائران برای حضور در این سفر یک گذرنامه معتبر و شرکت در سمانه سماح را باید داشته باشند، بیان کرد: هزینه ثبت‌نام سفر اربعین ۲۵۰ هزار ریال بوده که برای بیمه حوادث و خدمات درمانی زوار هزینه می‌شود.
وی عنوان کرد: ثبت‌نام در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تا 72 ساعت قبل از مراسم اربعین ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در پایان یادآور شد: زائران مسائل مختلف در مورد سفر اربعین را تنها از طریق رسانه ملی دریافت کنند و به فضای مجازی اعتماد نکنند.

انتهای پیام
captcha