رونمایی از کتاب «حدیث حاضر غایب» در همدان
کد خبر: 3848006
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
همزمان با سالگرد حاج حسین همدانی؛

رونمایی از کتاب «حدیث حاضر غایب» در همدان

گروه فرهنگی ـ مسئول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت از رونمایی کتاب «حدیث حاضر غایب» همزمان با برگزاری چهارمین مراسم سالگرد حاج حسین همدانی خبرداد.

رونمایی از کتاب «حدیث حاضر غایب» در همدانبهرام دوست پرست مسئول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت درگفت و گو با ایکنا از همدان از برگزاری چهارمین مراسم سالگرد شهادت حاج حسین همدانی خبر داد و افزود: این بزرگداشت با حضور خانواده شهدا و مردم این استان در حسینه امام خمینی همدان برگزار می شود.
وی افزود: سخنران این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان است که امروز 15 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
دوست پرست از رونمایی کتابی در این مراسم خبرداد و گفت: کتاب «حدیث حاضر غایب» به روایت سردار جعفر مظاهری ، همراه و همراز حاج حسین همدانی و همچنین جانشین ایشان دردوران دفاع مقدس رونمایی می شود.
مسئول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت بیان کرد: این کتاب روایتی است جامع از دلاوری ها و رزم سردار همدانی که به قلم محسن صیفی کار نوشته شده است.

یادآور می‌شود؛ کتاب دارای ۴۰ فصل یا منزل است و جعفر مظاهری در نقش راوی در منزل نخست از اولین دیدار و آشنایی با سردار همدانی روایت می‌کند، سپس از دور و نزدیک رزم و مدیریت جهادی و فرماندهی شهید را تا پایان جنگ و سپس نگرش و عملکرد جهادی او را پس از جنگ در سمت‌های مختلف استانی و کشوری به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام
captcha