اعزام کاروان «شهید قرآنی منا، حاج حسن دانش» به مرز چذابه
کد خبر: 3847965
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

اعزام کاروان «شهید قرآنی منا، حاج حسن دانش» به مرز چذابه

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد از اعزام ۲۷ دستگاه اتوبوس خط واحد با عنوان کاروان «شهید قرآنی منا، حاج حسن دانش» برای کمک به زائران اربعین حسینی به مرز چزابه خبر داد.

اعزام ۲۷ دستگاه اتوبوس از یزد به مرز چزابهبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا شفیعی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد، صبح امروز، 15 مهر در حاشیه اعزام کاروان «شهید قرآنی منا، حاج حسن دانش» از اعزام ۲۷ دستگاه اتوبوس جهت رفاه زائران به کربلا خبر داد و اظهار کرد: این تعداد اتوبوس برای جابه جایی زائران پیاده‌روی اربعین به کربلا ارسال شد تا خدمات‌رسانی در محل‌های تعیین شده، به صورت شبانه‌روزی انجام شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به فاصله ۱۵ کیلومتری بین مرز ایران و عراق گفت: این تعداد اتوبوس کار جابه‌جایی زائران اربعین حسینی را در این فاصله برعهده می‌گیرند.

وی با بیان اینکه پارسال ۲۰ هزار نفر با استفاده از اتوبوس‌های خط واحد یزد در مرز ایران عراق جابه جا شدند، افزود: امسال پیش بینی می‌شود ۱۰۰ هزار زائر از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

شفیعی خدمت‌رسانی به زائران حسینی را اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر دانست و ادامه داد: خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین(ع) کمتر از زیارت نیست.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: تمام مدیران فنی نیز در پایانه‌های مستقر هستند و کنترل کیفی اتوبوس‌ها را انجام می‌دهند و در طول مسیر نیز گشت‌های راهداری و گشت‌های پلیس راه کنترل اتوبوس‌ها و جاده‌ها را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha