عیادت مسئولان سپاه فجر از عكاس سابق خبرگزاری ایكنا در شیراز
کد خبر: 3847825
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

عیادت مسئولان سپاه فجر از عكاس سابق خبرگزاری ایكنا در شیراز

گروه اجتماعی ـ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از عكاس سابق خبرگزاری ایكنا در شیراز عیادت كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، امین فائضی، عكاس خبرگزاری فارس و عكاس سابق خبرگزاری ایكنا استان فارس و همچنين عكاس حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در هفته گذشته در حین عكس‌برداری و تهیه مستند از منازل سیل‌زده در منطقه دروازه قرآن شیراز دچار حادثه شد.
وی در حین انجام وظیفه از طبقه دوم یكی از ساختمان‌ها به زمین سقوط كرد و مهره‌های چهارم و پنجم كمرش در اثر این سقوط دچار شكستگی شد و هم‌اكنون در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است.
در همین راستا جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و مصطفی اژدری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس امروز، 14 مهرماه با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز از امین فائضی عیادت کرده و وضعیت سلامتی و روند درمان وی را جویا شدند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در این دیدار ضمن اِبراز امیدواری نسبت به مداوای هر چه سریع‌تر امین فائضی، گفت: از خداوند متعال برای این برادر عزیز سلامتی مسئلت می‌کنیم و مجموعه روابط عمومی سپاه فجر آماده ارائه هرگونه کمک در راستای تسریع فرآیند درمان وی و در صورت نیاز هماهنگی با مراکز پزشکی فارس و کشور برای ارائه خدمات پزشکی به وی است.

انتهای پیام
captcha