دعوت پدر پیوند کبد ایران از خیران برای مشارکت در ساخت بیمارستان سرطان جنوب
کد خبر: 3847822
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

دعوت پدر پیوند کبد ایران از خیران برای مشارکت در ساخت بیمارستان سرطان جنوب

گروه اجتماعی ـ رئیس هیئت امنای مجتمع درمانی ابوعلی سینا از نیک‌اندیشان عرصه سلامت خواست در ساخت بیمارستان سرطان جنوب، به‌عنوان اقدامی مهم در توسعه خدمات‌رسانی بیماران سهیم شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعلی ملك‌حسینی، رئیس هیئت امنای مجتمع درمانی ابوعلی سینا امروز، 14 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش برای راه‌‌اندازی یک دانشگاه بین‌‌المللی مرتبط با رشته پزشكی در این مركز پژوهشی و درمانی، هدف از این اقدام را جذب نخبگان و استقرار آن‌ها در این مركز، در كنار دانشجویان خارجی عنوان کرد و گفت: با این کار، زمینه فعالیت آن‌ها در بیمارستان پیوند اعضا و سرطان جنوب كشور فراهم می‌شود.
وی بیان كرد: از آنجایی كه امروزه از بیماری سرطان به عنوان یكی از بیماری‌های شایع یاد می‌‌شود، ضروری است که درمان و پیشگیری از آن به موقع تشخیص داده شود تا بتوان از پیشروی بیماری در بدن جلوگیری كرد.
پدر پیوند كبد ایران با اشاره به شیوع این بیماری در بسیاری از افراد جامعه، گفت: ضروری است افراد برای پیشگیری و تشخیص این بیماری به پزشك مراجعه کنند و از سلامت خود اطمینان یابند.
ملک‌حسینی ضرورت ساخت بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب كشور در شیراز را به عنوان یك اقدام مهم را یادآور شد و ابراز امیدواری كرد كه با حمایت مسئولان و نیک‌اندیشان بتوان به اهداف عام‌المنفعه بیمارستان رسید و با ساخت آن، باری از دوش بیماران سرطان برداشت.
وی خواستار حمایت نیکوکاران از ساخت و بهره‌برداری این پروژه شد و گفت: اگر بخواهیم زندگی و عمر مفیدی داشته باشیم، باید در اقدامات خیرخواهانه مشاركت کنیم تا فلسفه وجودی خود را در این كره خاكی كامل كنیم، چرا که یكی از راه‌های مهم رسیدن به خدا، مشاركت در كار خیر است.
ملك‌حسینی ادامه داد: در حال حاضر خیرینی در استان وجود دارند كه نه تنها در عرصه درمان سهیم شوند بلکه نیت بلندشان موجب شده تا در مباحث علمی نیر مشاركت كنند.
رئیس هیئت امنای مجتمع درمانی ابوعلی سینا خواستار آینده‌نگری مسئولان شد تا با افزایش وسعت مجتمع این مجتمع بتوان برای آیندگان نیز گام‌های مهمی برداشت.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha