پرداخت پنج میلیارد تومان صدقه در همدان
کد خبر: 3847810
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

پرداخت پنج میلیارد تومان صدقه در همدان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: خیران همدانی از ابتدای سال جاری، پنج میلیارد و 252 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

پرداخت پنج میلیارد تومان صدقه در همدانبه گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه صدقات در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل با 6 درصد رشد همراه بوده است، گفت: از ابتدای سال جاری، مردم شریف و سخاوتمند استان پنج میلیارد و 252 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.
وی تأکید کرد: افزایش میزان صدقات در حالی محقق گردیده که 2024 صندوق بزرگ در معابر، 874 صندوق در اماکن و 6054 صندوق صدقات کوچک به دلیل کاهش میزان گردش وجه نقد در جامعه جمع‌آوری‌شده و در تلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم شریف و نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان عزیز ارائه نموده و شرایط پرداخت صدقات را برای عموم هم استانی‌های عزیز تسهیل نماییم.
ترکمانه با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷، نصب نرم‌افزارهای کاربردی سکه و سنا، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۸۷۷، پرداخت از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان یا خودپرداز، واردکردن کد #۰81*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با ورود به سایت www. emdad.ir نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام نمایند.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha