دستگاه‌های برتر در توسعه فرهنگ ایثار معرفی شدند/ تجلیل از امام جمعه شهید كازرون
کد خبر: 3847805
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
در فارس؛

دستگاه‌های برتر در توسعه فرهنگ ایثار معرفی شدند/ تجلیل از امام جمعه شهید كازرون

گروه اجتماعی ـ در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس از دستگاه‌های برتری كه در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سال 97 نقش داشتند تجلیل به عمل آمد كه شهید حجت‌الاسلام خرسند نیز یكی از تجلیل‌شوندگان این مراسم بود.

به گزارش ایكنا از فارس، جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس به ریاست استاندار و با حضور مدیركل دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور امروز، 14 مهرماه در محل استانداری برگزار شد.
در این مراسم ضمن قدردانی از فرمانداری‌های فعال در پاسداشت خانواده شهدا، از شهید حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه فقید كازرون به دلیل رسیدگی به خانواده‌های شهدا تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم صدا و سیما، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، اداره‌کل تأمین اجتماعی و بانک کشاورزی به‌عنوان برترین دستگاه‌ها در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان طی سال ۹۷ برگزیده شدند.
رجبعلی راهی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با بیان اینكه دیدار با خانواده‌های شهدا یكی از برنامه‌های دستگاه‌هاست، گفت: در سال 97، 9 هزار و 811 دیدار با خانواده شهدا توسط دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است.
وی با بیان اینكه در این میان 94 مجموعه به‌صورت مرتب با خانواده شهدا دیدار كردند، افزود: استاندار فارس و امام جمعه شیراز در رأس این دیدارها قرار دارند.
راهی همچنین از انتشار نخستین جلد از كتاب نفیس وصیت‌نامه شهدا به‌همت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خبر داد و این اقدام را ستود.
مدیرکل بنیاد شهید استان فارس به بهسازی و ساخت گلزارهای شهدا در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: یک سوم منابع این بنیاد در زمینه بهسازی گلزار شهدا هزینه می‌شود و در سال گذشته بودجه مطلوبی به این امر اختصاص داده شد؛ همچنین فرمانداران نیز منابعی را به این موضوع در شهرستان‌ها اختصاص داده‌اند که در خور قدردانی است.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha