ارسال ۳۶۰ اثر به دوسالانه سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی
کد خبر: 3847728
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

ارسال ۳۶۰ اثر به دوسالانه سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد سمنان، شمار آثار ارسالی به هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی را فراتر از مرز ۳۶۰ اثر ذکر کرد.

ارسال 360 اثر به هشتمین دوسالانه سفرنامه و خاطره نویسی رضوی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 14 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شمار آثار ارسالی به هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی از مرز ۳۶۰ اثر فراتر رفت، گفت: این تعداد اثر تا پایان روز جمعه گذشته، دوازدهم مهر که اولین مهلت ارسال آثار بوده به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی با بیان اینکه این آثار توسط ۲۹۱ شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور ارسال شده است، متذکر شد: استان سمنان با ارسال ۱۰۵ اثر بین استان‌های کشور در رتبه اول قرار دارد و استان‌های گیلان با ۵۶ اثر و همدان با ۴۰ اثر دوم و سوم هستند.

فضیلت با تأکید بر اینکه از کل ۳۶۶ اثر رسیده به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی ۳۹ اثر سفرنامه و بقیه خاطرات هستند، اظهار کرد: داوطلبان شرکت در این دوسالانه تا آخر هفته جاری برای ارسال آثار فرصت دارند و از آنان درخواست می‌شود تا در ارسال آثار خود تسریع کنند.

به گفته وی، اختتامیه این دو سالانه هشتم و نهم آبان همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

فضیلت یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی می‌توانند برای نام‌نویسی و ثبت آثار خود به نشانی semnan.shamstoos.ir و یا portal.shamstoos.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha