جهادگران در محروم‌ترین روستای شهرستان دلگان مدرسه ساختند
کد خبر: 3847632
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

جهادگران در محروم‌ترین روستای شهرستان دلگان مدرسه ساختند

گروه فعالیت‌های جهادی ــ مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه(س) به همت گروه جهادی راهیان شهادت در محروم‌ترین روستای شهرستان دلگان افتتاح شد.

گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین نقطه کشور مدرسه ۶ کلاسه ساختبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه(س) به همت گروه جهادی راهیان شهادت در محروم‌ترین روستای شهرستان دلگان افتتاح شد.

این گروه جهادی در دورترین نقطه کشور و با کمترین امکانات و هزینه بسیار کم که حتی کمتر از نصف هزینه پروژه‌های مشابه در شهرستان دلگان است،‌ تمام شده و با پتانسیل صد در صدی جهادی این مدرسه را در روستای هیت کلیر که حتی آب ندارد به بهره‌برداری و افتتاح رسانده است.

مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه(س) با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع با حمایت مالی بنیاد برکت و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و با همت گروه جهادی راهیان شهادت با بهترین کیفیت در مهرماه جاری، افتتاح شد و اکنون بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز از فضای استانداد آموزشی برخوردار شده‌اند.

تیم دندانپزشکی گروه جهادی راهیان شهادت اقدامات دندانپزشکی خود را در دهستان جلگه چاه هاشم و روستا‌های احمدآباد، چاه شورک و هیت کلیر مجموعاً با ویزیت، درمان و آموزش بیش از ۳۰۰ نفر با حمایت قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب طرح درمان و سلامت به صورت رایگان انجام داده است.

این گروه جهادی از تابستان ۹۶ در این شهرستان ورود داشته و اقداماتی از قبیل ساخت خانه محروم، آبرسانی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و راه‌اندازی کتابخانه، ایجاد طرح سلامت خانواده روستاییان و دندانپزشکی و آموزش‌های فرهنگی و هنری و آموزشی و اشتغال‌زایی را در شهرستان دلگان انجام داده است.

انتهای پیام
captcha