اجرای طرح عمرانی بنیاد علوی در بقعه امامزاده ابوالقاسم کهنوج
کد خبر: 3847569
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

اجرای طرح عمرانی بنیاد علوی در بقعه امامزاده ابوالقاسم کهنوج

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف کهنوج از اجرای طرح عمرانی توسط بنیاد علوی در بقعه امامزاده ابوالقاسم(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام مهدی سالاری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج امروز یکشنبه، 14 مهر با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی و طرح‌های توسعه بقاع متبرکه این شهرستان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه کهنوج تولیت و اداره امور اماکن متبرکه و موقوفات شهرستان‌های رودبار، قلعه‌گنج، فاریاب و منوجان را بر عهده دارد.

وی افزود: آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه جلیل‌القدر و ۵۰ موقوفه در شهرستان‌های جنوبی زیر نظر این اداره وجود دارد که آستان امامزاده ابوالقاسم(ع) از جمله امامزادگان شاخص و مورد توجه مردم شهرستان‌های جنوبی و استان هرمزگان است.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در بقاع متبرکه این اداره بیان کرد: در راستای خدمات‌دهی به زائران عملیات ساخت ۸ چشمه سرویس بهداشتی توسط بنیاد علوی در امامزاده ابوالقاسم در دست اقدام است. ساخت ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در بقعه متبرکه فضل‌بن عباس(ع) شهرستان منوجان از محل اعتبارات سازمانی اوقاف نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره اوقاف کهنوج اظهار کرد: بقعه متبرکه فضل‌بن‌ عباس در فاصله ۲۲ کیلومتری از مرکز شهر منوجان در منطقه کوهستانی قرار دارد که نبود جاده آسفالته از جمله مشکلات زیرساختی است.

وی تأکید کرد: در راستای اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی سازمان اوقاف، اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین حسینی در محل امامزاده ابوالقاسم(ع) و بقعه متبرکه فضل‌بن عباس(ع) با حضور گسترده مردم و اهالی منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha