امربه‌معروف در نیروی انتظامی لبیک به امربه‌معروف امام حسین(ع) است
کد خبر: 3847469
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

امربه‌معروف در نیروی انتظامی لبیک به امربه‌معروف امام حسین(ع) است

گروه اجتماعی ـ مدیر حوزه علمیه همدان بابیان اینکه یکی از مسائل مهم قیام اباعبدالله الحسین(ع) امربه‌معروف و نهی از منکر بوده است، تأکید کرد: امربه‌معروف در نیروی انتظامی لبیک به امربه‌معروف امام حسین(ع) است.

امربه‌معروف در نیروی انتظامی لبیک به امربه‌معروف امام حسین(ع) استبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان، امروز 13 مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان همدان نیز بابیان اینکه باعث افتخار جمهوری اسلامی است که ۴۰ سال با استقامت، جهاد، شهادت و پایمردی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است، گفت: یکی از مسائل مهم در ایستادگی کشور، حفظ امنیت است ازاین‌رو از همه افرادی که در ایجاد امنیت، سهیم هستند، تشکر می‌کنیم.
وی اشاره کرد: کشور ما روزبه‌روز باشکوه، عظمت و جلالت بیشتر توانسته در دنیا ادامه مسیر دهد و باوجود اینکه آمریکا در اوایل انقلاب توانست هواپیمای ما با ۳۰۰ نفر را بزند اما امروز به مرحله‌ای رسیدیم که پهپاد آمریکا را با تمام قدرت نابود می‌کنیم و این امر باعث تعجب همگان در جهان می‌شود.
وی اصلی‌ترین دلیل قیام اباعبدالله الحسین(ع) را امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و تأکید کرد: امربه‌معروف در نیروی انتظامی لبیک به امربه‌معروف امام حسین(ع) است.
در ادامه این مراسم از پدر شهید مصطفوی، خانواده شهید امیرحسین فریدونی عارف، جانباز دلاور صفدر جابر شفیع، آزاده سرافراز عباس قلی امیراصلانی، جعفر شجاعیان، محمد نور محمدی، ابراهیم سعیدی و نفرات برتر انضباطی؛ رضا خادم و پایور ساعی سعید محمدیارلو، محسن ادیبی و ترفیع بگیران، مهدی بهزادی یمین، سرباز وظیفه علیرضا شهبازی و محمدرضا قربانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha