تئاتر مسجدی؛ گامی در جهت کشف استعدادهای دانش‌آموزان
کد خبر: 3847465
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

تئاتر مسجدی؛ گامی در جهت کشف استعدادهای دانش‌آموزان

گروه فرهنگی ــ مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان البرز به اجرای طرح استعدادیابی در مدارس البرز با همکاری مرکز قرارگاه خاتم‌الانبیا اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح استعدادهای تئاتری دانش‌آموزان را در مدارس کشف می‌کند.

تئاتر مسجدی؛ گامی در جهت کشف استعدادهای دانش‌آموزان

به گزارش ایکنا از البرز، علی احمدی شیری، مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان البرز، 13 مهرماه در نشست مشترک با مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز اظهارکرد: هنرمندانی که از دل مساجد تربیت می‌شوند بسیار متعهد و کارآمد هستند.
وی با اشاره به اهمیت خاستگاه شکل‌گیری تربیت جوان هنرمند متعهد از مسجد گفت: کشف استعداد فعالان مسجدی یکی از برنامه‌های بسیج هنرمندان البرز در قالب تفاهم‌نامه همکاری با ستادهماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.
این مسئول بر لزوم اجرای برنامه‌های متعدد برای کشف استعدادهای هنری در میان گروه‌های سنی مختلف در مساجد تاکید کرد و از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به عنوان یکی از محورهای قابل اتکا در این حوزه یاد کرد.
احمدی‌شیری تصریح کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آتی با تربیت هنرمندانی متعهد در زمینه فیلمنامه‌نویسی و تئاتر شاهد رشد آثار سینمایی با ارزشی همچون ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز باشیم.
مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان البرز در پایان به اجرای طرح استعدادیابی در مدارس البرز با همکاری مرکز قرارگاه خاتم الانبیا اشاره کرد و گفت: این طرح که با همکاری مدارس و مساجد درحال اجراست کشف استعدادهای تئاتری دانش‌آموزان را به دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha